بازاريابي محتوا باعث چگونه باعث جذب مشتري مي‌شود؟


فرآيند بازاريابي محتواي ايده آل، داراي عناصر جذابي است که مشتريان شما را مايل به برقراري تعامل و ارتباط با شما ميکند. در حقيقت، محتواهاي توليد شده به مشتريان کمک مي‌کنند تا برحسب شرايط خود، برند شما را کشف کنند. بعلاوه، شرکت شما مي تواند برخي از مشتريان را در طي کل فرآيند تصميم گيري، همراهي کند. برخلاف تصور غلطي که وجود دارد، محتوا به تنهايي مشتري را در قيف فروش از مرحله اي به مرحله ديگر هدايت نمي کند، بلکه کمک مي کند تابرند در ذهن مشتري بماند. پس اگر مي خواهيد در ميان اولويت هاي مشتري باشيد بايد اهميت اين موضوع را به خوبي درک کنيد.


 


خريداران يا مشتريان بنگاه هاي کسب و کار، پيش از اتخاذ تصميم براي خريد، چهار يا بيش از چهار قطعه محتوا را استفاده مي کنند.


 


استراتژي شما براي بازاريابي محتوا مي تواند شامل هر نوع محتواي مورد علاقه و دلخواه شما باشد. در حقيقت، هرچه محتواي غني تر و متنوع تري توليد کنيد، بهتر است. اما براي گروه هاي بازاريابي تازه کار و نوپا، وبلاگ نويسي بايد در صدر فهرست اولويت ها قرار بگيرد. وبلاگ نويسي، مؤثرترين روش براي خلق محتواي جديد و رتبه بالا در وب است که ميتواند تعداد زيادي بازديدکننده را به سايت شما بکشاند. اين روش، آمار بازديدکنندگان سايت را افزايش مي دهد؛ لينکهاي داخلي بيشتري ايجاد مي کند؛ و نسبت به ديگر تکنيک هاي بازاريابي، فعاليتهاي اجتماعي دارد.


آن دسته از بنگاه هاي کسب و کار که وبلاگ نويسي انجام مي دهند، آمار بازديدکنندگان سايتشان بطور ميانگين 55% بيشتر از سايت بنگاه هاي کسب و کار ديگر است.


اقدامات مناسبي که در راستاي وبلاگ نويسي انجام مي شود، در واقع توانمندي سازمان شما براي حفظ جايگاه برتر در بازاريابي محتوا را به اثبات مي رسانند. عدم موفقيت در وبلاگ نويسي به اين معناست که شما از اجراي فرآيندهاي پيچيده تر و دشوارتر باز خواهيد ماند. اما، مايک خبر خوب براي شما داريم و آن، اين است که وبلاگ نويسي محرک ديگر اقدامات پيشرفته و پيچيده در حوزه بازاريابي محتواست و موجب دستيابي به محتواهايي مي شود که امکان به اشتراک گذاري، ايميلکردن، تجميع کردن، ادغام و استفاده مجدد از آنها وجود دارد.


پس اين سوال ايجاد مي شود که توليد محتواي سايت چگونه بايد باشد؟


بسياري از سايت هاي اينترنتي با مشکل نبود موضوع براي توليد محتوا مواجه هستند و نميتوانند مطالب مفيدي را در زمينه کاري خود براي ارائه پيدا کنند. بطور قطع ميتوان گفت که هيچ شرکت يا سايتي وجود ندارد که نتواند در زمينه توليد محتواي مرتبط با کار خود فعاليت کند؛ زيرا اگر واقعا هيچ اطلاعات و موضوعاتي پيرامون زمينه کاري شما وجود ندارد چگونه ميتواند براي شما درآمدزايي داشته باشد؟


امروزه تاکيد بيشتر سئو بر توليد محتوا با کيفيت است. توليد محتواي با کيفيت باعث مي شود که رتبه وبسايت شما به طور چشمگيري افزايش پيدا کند. براي همين اکثر مديران وبسايت ها يکي از بخش هاي خود را به توليد محتوا براي سايت اختصاص داده اند و سعي مي کنند که بلاگ نويسان با تجربه اي را در اين زمينه استخدام کنند که زمان مناسبي را براي مطالعه وبسايت ها و مطالعه کتاب اختصاص بدهند.


يکي از مشکلات اصلي اين بلاگ نويسان، ايجاد محتواي مناسب با کسب و کار مي باشد. اينکه چگونه محتوايي را توليد کنند که مناسب با مخاطبان وبسايت باشد و پيدا کردن يک منبع معتبر کاملا سخت است.


البته ما در پست هاي قبلي به اين که چگونه توليد محتوا کنيم اشاره کرديم.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : توليد ,محتوا ,محتواي ,بازاريابي ,وبلاگ ,سايت ,توليد محتوا ,وبلاگ نويسي ,بازاريابي محتوا ,توليد محتواي ,وجود ندارد ,وبلاگ نويسي انجام
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سان دانلود تناسلی Alice فروشگاه Gign جویباران ایام Anastasiya